Nystart

Idag har jag rensat rent här på FotoJohansson. Mycket saker som jag kände var för gammalt och att jag utvecklats så mycket så jag kör på nytt helt enkelt. Även om det är kul att se utvecklig så vill jag att de som besöker sidan idag ska få en bild över vad jag kan idag och kanske inte vad jag kunde för flera år sedan. Endel gamla bilder kommer även dyka upp här, men mestadels nyare bilder.
 
I dagsläget fotograferar jag med min Nikon D90. 
Har diverse objektiv men använder mestadels mitt 50mm 1,4. Och när jag fotograferar i studio kör jag med mitt 18-105mm f 3,5-5,6.
Min studio består av Elinchrom D-Lite RX 4 To Go paket. med 5 olika bakgrunder -Svart, vit, grå, ljusrosa och ljusblå.
Älskar kort skärpedjup, bookeh och massa härliga färger!
 
Jag jobbar på en förskola i Eskilstuna. Så fotograferandet har jag som en hobbyverksamhet. 
 
Eller via min facebooksida: 
https://www.facebook.com/FotografMalinJohansson/
 
 
 
 
 
 
Foto -Övrigt | |
Upp